Page 1123 of 1123 FirstFirst ... 123623102310731113112111221123
Results 11,221 to 11,228 of 11228

Thread: Algemeen stretchtopic voor kleine vraagjes

Slightly Modified Celestial's Avatar

Re: Algemeen stretchtopic voor kleine vraagjes

Hoe lang zit je al op 3mm? Welk materiaal draag je en gebruik je om te stretchen? Gebruik je ook glijmiddel of olie?
    Generic Signature.

Ik zit nu bijna een half jaar op 3mm, elke keer wanneer de 3.5mm niet inwilde heb ik een maand gewacht voordat ik opnieuw probeerde. Ik draag een plug van chirurgisch staal (deze) en ik gebruik jojoba olie. Ik wil zo gezond mogelijk stretchen en als dat iets langer duurt vind ik dat prima maar ik heb het gevoel dat ik een beetje stil sta nu

En welke plug gebruik je om naar 3,5 te gaan? Die je nu draagt zijn er niet in 3,5 volgens mij. Heeft de plug een mooie ronde achterkant?
    Generic Signature.

Ik heb deze plugs gekocht. Ik zie dat ze er nu niet meer in 3.5mm zijn maar toen ik ze kocht waren ze er nog wel in 3.5 en ze hadden goede reviews. Ik was eerst een beetje bang dat ik last zou krijgen van het 'gleufje' maar zover krijg ik de plug al niet eens in.

Persoonlijk zou ik nooit rekken met iets waar een gleufje in zit maar daar is iedereen vrij in. Op de foto lijkt het uiteinde iets dikker te zijn dan het draagvlak. Hoe is dit bij de jouwe?

Mocht je trouwens toch voor tape kiezen gebruik dan flink wat jojoba olie want ptfe tape zuigt ontzettend veel vocht op en droogt je lellen erg op met wondjes tot gevolg.

Bondage tape heb ik in het verleden wel gebruikt. Plakt niet aan de huid en is in veel gevallen van vriendelijk materiaal. Nadeel is dr de randjes van de tape wat scherp kunnen zijn omdat het een dikker en harder materiaal is.

Ik zou starten met twee laagjes en elke vier a vijf dagen een laagje er bij. Voor hygiŽne kun je tussendoor afhalen en opnieuw tapen naar wens, al zou ik er niet te veel mee knoeien.
    Generic Signature.

Bij mij is het uiteinde is niet dikker dan de rest, ik denk dat het alleen zo lijkt op de foto. Heel erg bedankt voor je tips, ik hoop dat ik hiermee naar een groter maatje kan

Leeg Canvas

Mijn oorbgaatjes zitten iets uit het midden onderin en aan zijkant nu 1.6 net begonnen nou vroeg ik me af of dit wel kan ga toch niet voor een mega stretch iets van 15mm ongeveer advies graag groetjes

Freak! Mevrouw Wolf's Avatar

Dat is heel lastig te zeggen. Idealiter zou je de huidige gaatjes dicht laten groeien en opnieuw laten piercen, maar dan mooier in het midden en eventueel direct op bijvoorbeeld 3mm. Dan heb je al een beginnetje gemaakt.
    Nou kan ik me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, maar afhankelijk van hoe je stretcht, maar ook van hoe je oorlellen er nu uit zien bestaat de kans dat je hele dunne huid overhoudt aan de onderkant of aan de zijkant (of in het meest ongunstige geval allebei)
    Nur der Regen weint am Grab.