Page 47 of 47 FirstFirst ... 37454647
Results 461 to 465 of 465

Thread: Piercings en werk

Re: Piercings en werk

oke thanks! zelf heb ik een septum, dus kan hem altijd weg stoppen. maar wil stiekem nog een medusa, maar zal dat anders nog navragen

Leeg Canvas Pinnie's Avatar

Bij mijn nieuwe werk is er geen protocol mbt tatoeages, je moet je gewoon normaal/netjes/niet vet sexy kleden en dan is het verder geen probleem.

En het is zo'n verademing!
    Lig wakker in mijn bed
    Mijn hoofd vol met gedachten
    De tijd tikt langzaam door
    Slapeloze nachten

Alyssa
    Guest

Ik heb hier eens een vraag over. In de gezondheidszorg in BelgiŽ zijn piercings in het gezicht of andere zichtbare plaatsen vaak absoluut not done. Hoe zit dat in Nederland? Dan doel ik voornamelijk op (thuis)verloskunde. Heeft iemand daar enig idee van?

Leeg Canvas Pinnie's Avatar

Mijn tattoos zijn geen probleem en ook m'n stretches/punches niet. Nu al een paar dagen mijn septum piercing zichtbaar en ook dat is blijkbaar geen probleem ^^

Gatenkaasje

Ik ben zo ontzettend blij dat waar ik werk alles mag! Ooit wel gevraagd of mijn tawapa doodshoofd hangers mochten maar dat was ook geen probleem. Daarnaast sporen we elkaar ook wel aan om nieuwe tattoo's, piercings en nieuwe oorbellen te kopen Ik ben zo ontzettend blij dat ik nog 1 jaar sowieso daar mag blijven
    Having the love of your life break up with you and say we can still be friends is like your dog dying and your mom saying you can still keep it