Page 3 of 47 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 465

Thread: Piercings en werk

Metaalverslaafde
    Ik werk in een boekwinkel met een nogal gevarieerd stel klanten. We hebben een antiquariaat, en de klanten die daarop afkomen zijn meestal niet de types die erg openstaan voor piercings. Daarom heb ik m'n baas gevraagd of ik ze nog moest gaan bedekken, m'n polspiercings en madison. Hij lachte me zowat uit.

En gelijk had-ie: ik heb nog nooit klanten gehad die bij m'n baas gingen klagen over m'n piercings oid. Wel een paar die m'n madison zagen, van kleur verschoten, en zich snel uit de voeten maakten, maar ach...

...ik ga komende maand een soort stage lopen in het middelbaar onderwijs. Dan zal ik ze wel bedekken. Niet om wat m'n stagebegeleiders misschien denken, maar omdat ik geen zin heb telkens weer die gekke piercings uit te moeten leggen.
    Zet de lijnen en ren

Piercing Newbie
    ik werk bij de praxis en heb net een lippiercing laten zetten, mn collega;s vonden het wel leuk mmaar mn baas heeft er nog niks over gezegt

Leeg Canvas
    bouwmarkten vallen opzich wel mee. ik werk bij de concurent. De Karwei mijn baas vind et prima. zolang er geen borden in me oor kunnen vind die het allemaal best.
    zo hoor ik het graag

Leeg Canvas
    bij een bepaalde bank -noem geen namen- (op de klantenservice/ het callcenter) mag je zelfs maar 2 oorgaatjes hebben....

Pinnie
    Guest
    Mijn stage begeleidster heeft een tong en labret piercing maar ouders van kinderen ( = op kdv) zeggen er niks van ik heb dan geen gezichtspiercings maar mijn oorwerk valt wel op en daar zeggen ze ook niks van. De kinderen vinden het alleen maar leuk en friemelen constant aan mijn oorpiercings.

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Quote Originally Posted by Meghan
    bij een bepaalde bank -noem geen namen- (op de klantenservice/ het callcenter) mag je zelfs maar 2 oorgaatjes hebben....
    ...want op een callcenter moet je er natuurlijk wel representatief uitzien voor de klanten....? [/sarcasm] Wat een bullshit zeg
    Le vent nous portera

Leeg Canvas
    ik werkte tot en met vorige week zaterdag in een supermarkt. dirk vd broek.
    je mag daar ab-sol-luut geen piercings hebben (behalve oorbellen )
    bij de bijbehorende slijter mag je dat wel, maar alleen met een pleister erover heen.
    ik werk nu bij een NSO.
    ik heb even gevraagd hoe zij tegenover piercings staan.
    maar mijn leidinggevende stond me raar aan te kijken dat ik dat vroeg. anyway, het mag dus gewoon.
    daarom laat ik als het meezit volgende week een wenkbrauwpiercing zetten
    Take me as I am. I would also take you as you are

Leeg Canvas
    Quote Originally Posted by Nebel
    Quote Originally Posted by Meghan
    ...want op een callcenter moet je er natuurlijk wel representatief uitzien voor de klanten....? [/sarcasm] Wat een bullshit zeg
    hahahaha. te triest voor woorden zeg.. net of de klanten je kan zien als je achter de telefoon zit.. en anyway, oorbellen wordt tegenwoordig toch als normaal gezien? of het er 1,2, of 6 in ieder oor zitten? beetje raar

Ik heb het dus wel gehad, ik mocht bij een bepaalde autofabrikant op het callcenter niet werken met vlechtjes in mijn haar. Want in het gebouw werden ook rondleidingen gegeven voor kopers van hele dure wagens, en die mensen zouden natuurlijk meteen van hun koop afzien als ze mij zagen zitten.

Mij werd wel vaak gevraagd of ik deze ervaring niet op het bedrijf wilde betrekken (met andere woorden, wij behandelen u als stront, maar maak geen slechte reclame voor ons). Het was Toyota.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Leeg Canvas
    jemig waar slaat dat op hee :?