Page 2 of 47 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 465

Thread: Piercings en werk

Leeg Canvas
    Had ik dat maar.... Nee, als hotelschoolstudent ben ik maar een 'freak' met een aantal gaten meer dan gemiddeld. Metalana (= studiegenote) werd zelfs door docenten belaagd over haar septum-piercing terwijl die ideaal is omdat die makkelijk te verbergen is. Ik ga over een klein weekje op stage (achter de receptie in een hotel) en heb retainers in mijn oor gedaan uit voorzorg, maar je ziet ze nog wel. Hopelijk is het geen probleem, anders probeer ik de staafjes zonder balletjes te dragen. Op mijn werk in de horeca doet mijn baas er gelukkig niet al te moeilijk over, maar dat zou best eens kunnen veranderen zodrag ik meer zichtbare piercings neem (wat ik van plan ben te doen na mijn stage). Ik zit dan ook te denken aan een carriereswitch wat betreft mijn bijbaantje na mijn stage. Wat ik dan ga doen, tja... Even kijken waar ze me willen hebben.

En later.. Hmm.. Misschien kan ik fijn een hard rock café gaan managen ergens op de wereld. Dat lijkt me wel wat

Leeg Canvas
    Haha dat zou vet zijn!

Edit van Burnt Flowers: quote verwijderd, was een tikkeltje onnodig omdat het oorspronkelijke bericht boven jouw post te vinden is

Metaalverslaafde
    ik ga dus vakke vullen,,, heb gesprek gehad, mn baas vind alleen dat erg zichtbare mods uit moeten, die heb ik dus niet dus is het niet erg, moet wel plugs in doen,,, anders vind hij het niet een goed beeld voor de winkel, niet eerlijk vind ik

Leeg Canvas
    Quote Originally Posted by Jonaa
    ik ga dus vakke vullen,,, heb gesprek gehad, mn baas vind alleen dat erg zichtbare mods uit moeten, die heb ik dus niet dus is het niet erg, moet wel plugs in doen,,, anders vind hij het niet een goed beeld voor de winkel, niet eerlijk vind ik
    Vind het ook een beetje stom hoor,dat mensen niet kunnen tegen een gat in een oor.

Gatenkaasje Q.'s Avatar
    Het is puur wat je gewent bent. Jij, Esined, vindt scarification bijvoorbeeld ook helemaal niks, iets waar een helehoop mensen het niet mee eens zijn.
    May I remind you, 007, that you have a license to kill, not to break the traffic laws.

Leeg Canvas
    Quote Originally Posted by Lodewijk
    Het is puur wat je gewent bent. Jij, Esined, vindt scarification bijvoorbeeld ook helemaal niks, iets waar een helehoop mensen het niet mee eens zijn.
    Jaa daar heb je gelijk in

Metaalverslaafde
    want ik bedoel, ik zeur toch ook niet over oorbellen bij de cassieres... lol

Metaalverslaafde Sanne's Avatar
    Nee jij niet, maar klanten wel.

Guest
    wil ook wel gezichtspiercings.. maar zit achter de kassa -bijbaantje- waar ik een contract voor heb getekend dat ik geen zichtbare piercings neem/heb.

Leeg Canvas
    Ik mag opzich wel zichtbare piercings.. zolang ze niet heel erg opvallen.. dus met een retainertje zou mogen