Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 47

Thread: Passion for Piercing Groningen

Leeg Canvas
    Heb ik mijn piercings laten zetten, hele fijne piercers
    http://www.passionforpiercing.nl/
    Als je een piercing wilt laten zetten en je bent in de stad, kan ik deze zaak erggg aanbevelen!!

Leeg Canvas
    Idd.. ben ik helemaal met je eens..

Hij heeft ook mijn eerste 2 piercings gezet.. en uh.. het was erg lache met die kerel.. en ik moet zeggen.. het ziet er goed uit.. en het is helemaal goed gegaan..

Goed, ik zal mijn piercer in Groningen ook even promoten:

http://www.passionforpiercing.nl

In het begin moest ik erg aan hem wennen, maar ik ben er echt zo tevreden over. Ik kan iedere idiote vraag aan hem stellen, soms gniffelt hij dan wat (als het echt een idiote vraag is), maar hij geeft altijd serieus antwoord. Ook geeft hij goed aan wat de risico's zijn. Sommige dingen zet hij liever niet omdat ze snel uitgroeien, waarop hij dan duidelijk maakt dat je het zelf moet weten, maar dat het wel geldverspilling is, wat erg prettig is (want ik ken ook een piercer die alles zet als hij er maar wat aan verdient).

En verder voldoet hij natuurlijk aan de logische eisen: schoon en vakkundig.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Piercing Newbie
    i agree! hij is even wennen, maar ik ging naar m toe voor info over stretchen en hij heeft me een heel eind op weg geholpen.
    Reading my eyes will say it in many ways
    Losing my pride will save it in many days

hm..ik ga er niet meer heen..al in andere post uitgelegd (in t kort: te korte staafjes, te ondiep gezet en scheef) maja kan ik net pecht hebben gehad, had ie blijkbaar zn dag niet.

maar toen ik de volgende dag langs kwam omdat de piercings scheef waren..zat ie er met zn blote handen aan! zo hopsa, niet eens gewassen. en dat vind ik dus echt niet kunnen..

Oh? Je bedoelt ook echt die aan de Nieuweweg? Goh, bij mij en anderen waar ik bij was, is hij altijd schoon en draagt hij handschoenen. Hij werd ook eens boos op een vriendin van mij omdat ze met haar blote vieze vingers aan haar verse navelpiercing zat.

Ook is er nooit wat scheef gezet, soms wil het bij het genezen wel scheef gaan zitten, maar daar kon hij weinig aan doen, aangezien hij het er wel recht in gezet had. Ook kreeg ik eerder juist een te lang staafje dan een te kort en voor mijn brug en labret gebruikte hij PTFE. Ik was eens, toen hij dicht was, naar een andere zaak geweest, omdat mijn PTFE staafje van mijn brug kapot was en toen werd mij daar titanium aan gesmeerd, waarop ik meer dan twee weken met een dikke brug heb gelopen, die binnen twee uur weg trok toen er weer PTFE in ging. Nee, ik ben er zeer tevreden over.
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Leeg Canvas
    hej:
    http://www.piercingforum.nl//viewtopic.php?id=124

Dan moet het wel een heeele goede zijn, nietwaar?

Oh stom, die had ik nog niet gezien! *bloos*

Leeg Canvas

Re: Passion for Piercing Groningen

Passion For Piercing is ook mijn vaste plek voor het zetten van piercings.

Bert is inderdaad een aparte vent maar wel een toffe peer. Ik kom regelmatig even aanwaaien en Bert geeft altijd zonder morren antwoord op al mijn vragen, hoe onbenullig ze ook lijken. Wat ik oo prettig vind is dat Bert absoluut niet pushy is. Ik ben nogal impulsief aangelegd en Bert heeft me vaker dan eens geadviseerd er nog maar eens een nachtje over te slapen.

Verder is alles in de zaak keurig in orde qua hygiene.

Top!

Piercing Newbie

Re: Passion for Piercing Groningen

Nou, ik ga er in ieder geval niet meer naartoe.
    But people don't live or die, people just float.