Praaaachtig MArcella![]()
Praaaachtig MArcella![]()
Mooi, maar er had voor mijn iets meer zwart/contrast in gemogen,van een afstandje vind ik het lastig om te zien wat het is. Vind het nu iets te veel een groot grijs vlak.
Is the image I'm making the image I see
When the man in the mirror is talking to me
Ik vind 'm mooi, maar inderdaad vrij donker of een beetje dense? Maar goed, dat is natuurlijk ook wel een beetje haar stijl, en ik denk dat wanneer het genezen is, het geheel een stuk leesbaarder is.
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper
@Kaatje: Aan de zijkant van mijn bovenbeen/richting heup!
@Mors: Ja is haar stijl idd! En beren zien er ook gewoon zo uit. Ze zijn densemaar idd, met genezing licht het op natuurlijk.
Keep your head up, keep your heart strong
Keep your mind set, keep your hair long
Ik dacht eerst dat het een golf water was, maar toen zag ik het gezichtje en hij is wel heel schattig![]()
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
https://www.instagram.com/p/Bgt8Ks8A...otte_eleanor88
Hier issie wat beter te zien! Ondertussen lekt-ie driftigpittig stukje om te genezen wel
Herkenbaar, de stukken solid rood in de buik van mijn draak zijn ook een bitch om te genezen. Jij gebruikt toch dermalize?
Ja dermalize is echt halleluja! Weet ook niet hoe ik anders deze plek met folie had moeten genezen, want dat was echt niet blijven zitten. Maar ik geloof dat-ie nu eindelijk uitgelekt is.
Je artieste zet trouwens echt gave dingen; qua stijl lijkt het trouwens best veel op die van Barbara Münster: https://www.instagram.com/barbaramunster/