Die is cute!
Die is cute!
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
Tattoo is inderdaad cute, maar die twee blaadjes lijken inderdaad niet verbonden te zijn met het takje; of ze moeten achter het lijf en hele rare draai maken. Denk dat dit stukje van het stencil is weggeveegd bij het zetteb van de outline.
Maar mega storend is dat niet, zouden ook nog twee losse blaadjes kunnen zijn. Deze is verder gewoon prima gezet, kunnen een hoop artiesten nog een puntje aan zuigen.
Last edited by Harm1985; 02-09-2017 at 11:22.
Is the image I'm making the image I see
When the man in the mirror is talking to me
Ze heeft het onderste gedeelte van het zeepaardje en al het zeewier en de bubbels freehand erop getekend, omdat het zo'n moeilijke plek was om goed te stencilleren (door de tattoos eromheen). Dus het zijn gewoon losse blaadjes, maar ik zie wel wat jullie bedoelen. Alleen ik vind het niet storend, maar juist wel cute zo rondom z'n staartjes. Ik vind vooral dat ze mijn andere tattoo er supergoed in heeft weten te verwerken (dus de zwart/witte blaadjes aan de achterkant).
Keep your head up, keep your heart strong
Keep your mind set, keep your hair long
Ahhh ik vind 'm zo cute! Ik wil ook nog wat van Ashley Luka![]()
Hai. | Instagram
Ze komt sws weer terug naar Salon Serpent! Ze noemde maart (maar dat is uiteraard nog niet zeker). Ik ga dan nog een klein schelpen fillertje onder mijn zeepaardje laten zetten (was nu geen tijd voor).
Ja ik had volgens mij op IG gezien dat ze in maart terugkwam idd. Mooi verjaardagscadeau voor mezelf dan hihi!
Hai. | Instagram
Even een schaamteloze trotse post over het geheel van mijn benen nuKnieholtes are next (maar duurt nog wel ff, in oktober en eind december pas)
Zooooo mooi, Marcella!! ❤️
Capri-Sun, they're like drinkable babies!
Don't soften yourself
If they can't handle your weight
Find someone who can
Nice! En nu gauw die knieholtes vol
Alles past goed bij elkaar; ondanks dat het verschillende stijlen zijn. Mijn persoonlijke favorieten zijn die op een voor en achterkant van je bovenbenen en je kuiten.
Nog plannen voor je armen?
Is the image I'm making the image I see
When the man in the mirror is talking to me
Ze zijn zo pretty![]()
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper