Rook moet je nog even toevoegen aan je lijstje
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Rook moet je nog even toevoegen aan je lijstje
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Ik zit te denken om er een paar high nostrils bij te laten zetten.
Nur der Regen weint am Grab.
Ja!
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper
De vraag is of het kan. Ik heb nl kennelijk rare neusgaten. Toen ik mijn gewone neuspiercings liet zetten hebben zowel Eva als Sharon in mijn neus zitten kijken en voelen omdat ze dat nog nooit eerder hadden gezien
Ik ben over 6 weken jarig, denk ik voor mijn verjaardag maar een tripje Amsterdam ga doen.
Nur der Regen weint am Grab.
Ik ben op 5 juli aan de beurt voor een septum bij One Spirit Collective en dan ben ik voorlopig even klaar![]()
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
I lied, ik wil nog een tepelpiercing en de daith aan de andere kant.
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
Ik wil heel graag een industrial en nog extra gaatjes naast mijn tunnels. Eerst uitzoeken naar welke shop ik wil. Ik woon tegenwoordig in het centrum van Maastricht en heb 4 piercing shops in de straat :p . Het helpt ook niet dat mijn vrienden ver uit elkaar liggen qua meningen over de shops haha.
Ik neem binnenkort nog een 6mm conch punch denk ik.
Daarna nog een keertje de her-split van mijn tong en wanneer ik daar tevreden mee ben misschien venoms als dat mogelijk is.
Generic Signature.
Binnenkort hoop ik tepelpiercings
Sterallures? Nou en?
Hopelijk morgen de surface piercings laten zetten die als anker gaan fungeren voor mn north sense!
"Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purposeand imaginative vision againt the play-it-savers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary."