Dat klinkt gaaf, ik ben benieuwd naar het resultaat!![]()
Dat klinkt gaaf, ik ben benieuwd naar het resultaat!![]()
Da's iets moois om naar uit te kijken voor je![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat.
I may not think or feel as you do, but does that make me less human?
Dat klinkt mooi! Ik ben ook heel benieuwd
Ik wil nog steeds iets in mijn oor, het liefst een industrial. Maar ik ben mijn tripple inner conch nachtmerrie nog niet vergeten... En dan kan ik 9 maanden (misschien een jaar?) niet zwemmen. Ik weet nog niet of ik dat een nadeel of een voordeel vind.
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Heb een mailtje gestuurd naar Cas van One Spirit Collective om mijn andere nostril te laten doen en de lippiercing die mijn vriendin graag wil hebben. Hoop dat hij tijd heeft![]()
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
En drummer al nieuwe piercings?
Als ik genoeg ben afgevallen wil ik graag een navelpiercing, denk ik.
Whatever floats your boat, as long as it doesn’t sink mine.
Ik ben 1 juni aan de beurt![]()
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
Ik mag zondagBij Tribal Trading een industrial laten zetten door een cursist. Beetje spannend want de laatste keer dat ik een kraakbeenpiercing in mijn oor liet zetten eindigde ik bij een chirurg. Maar ik wil graag een industrial en voor 10 euro heb ik er wel weer een tripje naar de poli chirurgie voor over
![]()
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Medusa! Aan het wachten op een bevestigend mailtje van PiratePiercing, maar hopelijk morgen namiddag![]()
Oeh, klinkt best eng Dullahan ö Succes beiden!
pugs not drugs
1e dag van mijn zomervakantie angelbites![]()
Generic Signature.