In de hoop dat ik morgen een voor mij onbekende shop binnen durf te stappen:
een dubbele nose ring (wellicht eerst staafjes met als doel ringetjes)
een spiderbite
O, ik hoop dat ik het lef heb.
In de hoop dat ik morgen een voor mij onbekende shop binnen durf te stappen:
een dubbele nose ring (wellicht eerst staafjes met als doel ringetjes)
een spiderbite
O, ik hoop dat ik het lef heb.
Queen of Rings in Rotterdam
Is opzich een goeie shop, alleen verschilt de service en klantvriendelijkheid heel erg van personeelslid tot personeelslid. Ik ben er heel vriendelijk behandeld, maar ook heel onbeschoft. En ze hebben vaak de neiging om he-le-maal niks te zeggen tijdens het piercen, qua wat ze aan het doen en wat de volgende stap is enzo. Maar qua werkwijze en alles is er niks mis mee.
Ik ben ook naar Queen of Rings geweest, en ik vind het juist wel prettig dat ze niks zeggen en gewoon snel en netjes hun werk doen. Word anders alleen maar zenuwachtigerMaar het verschilt natuurlijk per persoon wat je prettig vind.
Mhm in de herfst een inner conch laten zetten leek een goed plan, maar dalijk kan ik helemaal geen oordopjes meer in.. Die in m'n rechteroor waar mijn traguspiercing zit, valt er ook al de hele tijd uit >.>
pugs not drugs
Ik heb een innerconch maar ik kan mijn oordopjes nog steeds in hoor! Alleen de eerste paar dagen na het zetten niet omdat het pijn deedMisschien kan er rekening mee worden gehouden bij de plaatsing?
Ik heb 2 opgerekte innerconches in 1 oor plus tragus. Kan ook nog steeds mn oordopjes in. maar mn andere oor zit t zelfde en daar is de tragus nog steeds niet helemaal jofel en daar doe ik geen oordopje in want auwwww. Ik kon direct na t zetten van de conches mn oordopjes in. Verschilt denk ik wel van persoon tot persoon.
Als je altijd jezelf blijft, kan een ander zich nooit in je vergissen
Ik heb plots t idee van n forward helix in m'n hoofd.... In m'n "tragusoor" dan, anders zit ie in de weg voor m'n rook vrees k in t andere oor
Nouja mijn tragus doet geen pijn maar het past gewoon niet met het sieraadMaar een inner conch zal wel minder in de weg zitten hoop ik, als jullie er ook geen last van hebben c:
pugs not drugs