Tijdje terug mijn buikmicrodermal eruit gehaald omdat hij aan het uitgroeien was.
Madison microdermal is nu ook los en moet eruit.
En ik ga mijn tongwebpiercings eruit (laten) halen...
Dus toch wel prikdrang dan...maar wat ?![]()
Tijdje terug mijn buikmicrodermal eruit gehaald omdat hij aan het uitgroeien was.
Madison microdermal is nu ook los en moet eruit.
En ik ga mijn tongwebpiercings eruit (laten) halen...
Dus toch wel prikdrang dan...maar wat ?![]()
Jaaaaa ik heb vandaag mijn dahlias laten zetten! Dit was al heel lang een plan, ik ben er zo ontiegelijk blij mee! Verhaal volgt.![]()
Oeh, ben benieuwd! Ik vind dahlias echt super gaaf![]()
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Ja fotooo's![]()
Ik ga over 2 weken voor mijn tripple helix of outerconches punches. Heb al contact gezocht met Robert-Jan over de sieraden. Denk dat het uiteindelijk helixen worden want voor een triple conches is er te weinig ruimte in de maat wat ik bedacht had.
Nu maar duimen dat dit wel goed gaat. Heb al 2 keer eerder een tripple's conches gehad. 1 maal een driehoekje op 1.2mm gepierced en 1 maal 3 onder elkaar op 1.6mm gepierced. Misschien werkt t met punchen wel![]()
Als je altijd jezelf blijft, kan een ander zich nooit in je vergissen
To tongue or not to tongue.. en al die andere dingen erbij ><
You are what you love, not who loves you.
Mhm ik voel me weer minder ziek enzo, dus ik wil nu toch een keer m'n neus laten piercen. Maar ik durf niet, want elke keer als ik wil bellen, word ik ziek![]()
pugs not drugs
Haha niet bellen maar spontaan gaan?
You are what you love, not who loves you.
Dat is inderdaad misschien een beter plan![]()
pugs not drugs
Dat doe ik ook altijd. Dan denk ik er heel lang zo'n beetje over na. En dan opeens bouwt de adrenaline zich helemaal op en dan BAM! laat ik het doen.
I was born two weeks late - and I've been catching up ever since.
Yes Sir Boss