Ja oke, de tijd ervoor zal minder fijn zijn geweest. Zie je nu nog duidelijk een litteken of iets in die richting?
Ja oke, de tijd ervoor zal minder fijn zijn geweest. Zie je nu nog duidelijk een litteken of iets in die richting?
pugs not drugs
Aan de voorkant zie je alleen stipjes, als je heel goed kijkt (het waren er 3), aan de achterkant voel ik wel duidelijk littekenweefsel (achterkant van m'n oor is heel bobbelig), en het jeukt af en toe.
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Oh oke, maar geen ernstige verminkingen dusIk vind ze wel echt zo ontzettend mooi, dat ik de poging gewoon móét wagen haha. Nu nog niet in ieder geval, net nu het lekker weer wordt om te zwemmen c:
pugs not drugs
Zolang je zorgt dat je sieraden lang genoeg zijn zit je wel goed![]()
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Ik ga er dan voor naar Amsterdam, daar heb ik na al die aanprijzingen van iedereen hier wel vertrouwen in (:
pugs not drugs
Als je dichtbij Nijmegen woont dan is Paradigm in Arnhem wellicht dichterbij, en ook erg goed.
I was born two weeks late - and I've been catching up ever since.
Yes Sir Boss
Nouja ik kom vaker in Amsterdam dan in Arnhem, omdat mijn vader daar woont. En dan sleep ik die meteen mee voor steun haha![]()
Ok, ja, dan is dat wel logischer ja![]()
I was born two weeks late - and I've been catching up ever since.
Yes Sir Boss
Als ik beter ben misschien maar eens bij Magic Piercing langs voor een inverse navelpiercing en misschien tegelijkertijd een gewone navelpiercing.
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper
Of in plaats van een gewone navelpiercing een madison md.
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper