Inner conch punch, 6mm leuk paarse glazen juweeltje laten bestellen.
Hiervoor heb ik wel schrik.
Inner conch punch, 6mm leuk paarse glazen juweeltje laten bestellen.
Hiervoor heb ik wel schrik.
Je bent er de laatste tijd ook voor aan het gaan hé, of vergis ik me?![]()
Op de planning staan:
- Een paar MD's
- Cheeks
- Outer conch punch
De MD's zijn het most likely om "binnenkort" te komen. Maar stiekem vind ik MD's niet spannend genoeg om daar zelf super giddy om te worden.De cheeks zijn ook best een reëel plan voor in de nabije toekomst, maar ik weet het nog niet goed. Ik ben er echt nog hard over aan het twijfelen.
Ik zal sowieso eens moeten navragen op m'n werk...
The Name Game:
(x), (x), bo-b (y)
Banana-fana fo-f (y)
Fee-Fi-mo-m (y)
(x)!Do, Do, bo-bo
Banana-fana fo-fo
Fee-Fi-mo-mo
Do!
Nou het is vandaag international bodypiercing day en ik heb het geweten. Na een lange dag Arnhem en Amsterdam kom ik thuis met 3, ja DRIE, nieuwe piercings! Ervaringsverhaaltjes komen morgen als ik een beetje uitgerust ben.
Ik heb ook mn triple inner conch!! Woeehoee! Deed nondeju pijn, maar dat is de dag erna alweer weg.. Mijn verhaaltje komt ook zsm!
Ik ben morgen eindelijk van m'n tripple inner conch afMaar gefeliciteerd! Ik hoop dat ze bij jou beter gaan dan bij mij.
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Succes daarmee. Je hebt er volgens mij behoorlijk lang op moeten wachten. Ik hoop voor je dat t mee gaat vallen.
If I had a dime for every time you walked away, I could afford to not give a shit!
Wat is/was er met jouw triple inner conch dan?
Het lange verhaal staat in mijn ervaringstopic. Maar in het kort: ze zijn vreselijk gaan ontsteken en na een antibioticakuur zijn ze in mijn oor gegroeid en nu moet ik ze morgen door een chirurg in het ziekenhuis laten verwijderen. (Maar ik neem aan dat dit wel een uitzonderlijke situatie is)
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Oef heb t gelezen ja.. Krijg er nog net zelf geen kloppend oor van, heftig zeg!! Ik hoop inderdaad dat alles gewoon goed gaat en so far so good..
Oeh, ik ben erg benieuwd naar een foto van jouw innerconches Lyndah!
OT:
Na de zomervakantie tweede lobegaatjes erbij en deze oprekken naar 3 of 4mm.
En later nog een innerconch in m'n linker oor![]()