Page 476 of 581 FirstFirst ... 376426466474475476477478486526576 ... LastLast
Results 4,751 to 4,760 of 5801

Thread: Piercingplannetjes

Anoukx
    Guest

Re: Piercingplannetjes

Ik heb wel een paar plannetjes:

Beide kanten inner conch
    Een smiley vind ik stiekem ook heel leuk
    en een septum misschien ook wel.. hmm decisions decisions

Leeg Canvas

Waarschijnlijk een radicale verandering bij mij. Ik heb momeneel geen piercings in mijn gezicht (op onzichtbare septum en tong na) omdat ik werk bij een bank waar ze heel bekrmopen zijn. Maar ik heb een andere baan gevonden bij een leuk hip internetbureau. Werken veel meer mensen met allerlei piercings.

Dus als ik daar goed en wel zit wil ik sowieso mijn oorlelletjes flink gaan stretchen.

Ook wil ik mijn nostrils en labret laten piercen en gaan stretchen.

Ik wil uiteindelijk zoiets

Piercing Newbie AmericanHigh's Avatar

^ Niet dat ik erover kan oordelen, maar vind je dat geen risico voor als je weer een nieuwe baan wil?

Speldenkussen Nebel's Avatar

Ga jij alles laten wat je eigenlijk heel graag wil doen voor een hypothetische nieuwe baan in een bekrompen omgeving? Alles heeft risico's Ik kan niet voor Octopussy spreken uiteraard maar van mijn hoofd valt ook weinig conventioneels meer te maken en dat is een bewuste keuze geweest. Als mensen me niet willen aannemen omdat zij of hun klanten blijkbaar te druk bezig zijn met hoe andere mensen eruit zien is dat onhandig en kan dat vervelend zijn, zeker in deze tijd van krapte op de arbeidsmarkt, maar ik zou me sowieso niet prettig voelen in zo'n omgeving dus ik kan niet zeggen dat ik het vreselijk vind. Then again heb ik waarschijnlijk makkelijk praten omdat ik bij mijn huidige job een vast contract heb en er pretty much uit mag zien zoals ik wil
    Le vent nous portera

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by AmericanHigh View Post
    ^ Niet dat ik erover kan oordelen, maar vind je dat geen risico voor als je weer een nieuwe baan wil?
    Nee ben ik niet zo bang voor. Ik doe online design en marketing. Een creatief beroep waar wel meer stevig gepierceten in werken. Genoeg jobs waar ze me wel willen.

Piercing Newbie AmericanHigh's Avatar

Quote Originally Posted by Nebel View Post
    Ga jij alles laten wat je eigenlijk heel graag wil doen voor een hypothetische nieuwe baan in een bekrompen omgeving? Alles heeft risico's Ik kan niet voor Octopussy spreken uiteraard maar van mijn hoofd valt ook weinig conventioneels meer te maken en dat is een bewuste keuze geweest. Als mensen me niet willen aannemen omdat zij of hun klanten blijkbaar te druk bezig zijn met hoe andere mensen eruit zien is dat onhandig en kan dat vervelend zijn, zeker in deze tijd van krapte op de arbeidsmarkt, maar ik zou me sowieso niet prettig voelen in zo'n omgeving dus ik kan niet zeggen dat ik het vreselijk vind. Then again heb ik waarschijnlijk makkelijk praten omdat ik bij mijn huidige job een vast contract heb en er pretty much uit mag zien zoals ik wil
    Ik wel ja, maar dat is omdat ik gewoon 99% zeker weet dat ik niet de baan zal krijgen die ik wil als ik piercings/mods heb. Mijn piercings gaan er helaas dan ook uit zodra ik klaar ben met mijn studie. Ik vroeg het me gewoon af omdat ze zei dat ze bij een bank werkte en nja ik kan heel slecht uitleggen wat ik bedoel.

Slightly Modified tijger86's Avatar

Ik wil vandaag een rook laten zetten. En ik zit me nu af te vragen of je dat foenetisch uitspreekt. Ik denk dat ik maar gewoon aanwijs waar ik hem wil hebben.

Gatenkaasje Farah's Avatar

Ik zou zeggen op z'n Engels, 'roek', met een lange oe
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Gatenkaasje annzie's Avatar

Ja ik zou ook roek zeggen.

Slightly Modified tijger86's Avatar

Ik heb het ter plekke aangewezen, maar je spreek het blijkbaar op zijn Nederlands uit.