donderdag hopelijk surface bij mn heup. zit nog kleiiiin beetje te twijfelen of ik t wel moet of dat ik eerst nog ff 1 a 2 kilo kwijt moet raken voor een mooier effect![]()
donderdag hopelijk surface bij mn heup. zit nog kleiiiin beetje te twijfelen of ik t wel moet of dat ik eerst nog ff 1 a 2 kilo kwijt moet raken voor een mooier effect![]()
Piercingplannetje is veranderd in een tongweb, en verplaatst naar woensdag!En klasgenootje gaat waarschijnlijk een tongpiercing laten zetten, als ze niet te bang is :3
Capri-Sun, they're like drinkable babies!
Don't soften yourself
If they can't handle your weight
Find someone who can
Bij deze succes. Mijn smiley was een stuk éénvoudiger als mijn tongweb qua zetten. Niet qua pijn maar tongweb zelf werkte niet echt mee![]()
Als je altijd jezelf blijft, kan een ander zich nooit in je vergissen
Thanks! Ik ben benieuwd![]()
Capri-Sun, they're like drinkable babies!
Don't soften yourself
If they can't handle your weight
Find someone who can
Ik wil wel een tepelpiercing, maar ik denk niet dat ik dat durf![]()
En Lilith haar woorden galmen nog door mijn hoofd!
Ik moet een medusa laten steken, en zonet kreeg ik echt de drang om dat te doen.![]()
The Name Game:
(x), (x), bo-b (y)
Banana-fana fo-f (y)
Fee-Fi-mo-m (y)
(x)!Do, Do, bo-bo
Banana-fana fo-fo
Fee-Fi-mo-mo
Do!
Ik zag het op tumblr![]()
Ande’thoras-ethil
Lucky me komt mijn 2 jarig samenzijn met mijn vriend eraan. Drie keer raden wat ik als cadeau krijg.![]()
The Name Game:
(x), (x), bo-b (y)
Banana-fana fo-f (y)
Fee-Fi-mo-m (y)
(x)!Do, Do, bo-bo
Banana-fana fo-fo
Fee-Fi-mo-mo
Do!
Morgen denk even een inner conch laten zetten (als ik durf...). Serieus, oorpiercings kosten in Korea niets omdat iedereen ermee looptIk moet me echt inhouden om niet meteen mijn oor vol te laten zetten
![]()
@Do_ Vertel me alles over je frenumladder!![]()
Only dead fish go with the flow.