Wat is een north sense, Lupus?
Sorry als dit een onnozele vraag is :/
Na het nostril-drama heb ik zo gauw geen piercingplannen meer. Eerst maar weer eens een tattoo.
Wat is een north sense, Lupus?
Sorry als dit een onnozele vraag is :/
Na het nostril-drama heb ik zo gauw geen piercingplannen meer. Eerst maar weer eens een tattoo.
Nolite te bastardes carborundorum
Dat is een soort half-implant dingetje (het is niet echt een implant in de zin dat het grootste deel boven de huid zit) dat heel even trilt als je (en dat ding dus ook) richting het noorden staat. Ik heb het ooit ook overwogen maar ik neig nu meer richting een magneet-implantaat.
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
Ah, ok. Een soort implantaatkompas?
Nolite te bastardes carborundorum
Zoiets![]()
Oorlel 10mm x2
Nostril x2
Septum x1
RETIRED:
Helix x1
Sternum MD x1
2e oorlel (1.2mm) x2
Daith x1
Tepel x2
One can get too familiar with vegetables, you know!
@HelenOfTroy ja inderdaad! Wil het toch al veel langer maar kwam er steeds niet van.
En ik heb eigenlijk vrij weinig piercings over dus mag wel weer wat bij
Is het een optie om iets van lidocaïne te gebruiken?
Sterallures? Nou en?
Dat verdooft alleen oppervlakkig, toch? Ik denk niet dat dat voldoende gaat zijn![]()
One can get too familiar with vegetables, you know!
Lidocaïne is wel iets sterker dan bijvoorbeeld emla, had het gebruikt bij eyeliner tatoeëren met pmu en dat voelde ik bijna niet.
Sterallures? Nou en?
Ik zit te denken aan een septum, maar heb enorm veel gezeik gehad met mijn helix daarom twijfel ik. Kan iemand me overtuigen? 😁
Elke kraakbeenoiercing in m'n oor heb ik eruit gehaald omdat ze maar bleven zeuren. De genezing van m'n septumpiercing was echt een eitjeAls het goed gedaan wordt, wordt die ook niet door kraakbeen gepierct en daardoor is de genezing al een stuk makkelijker!
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper