Page 3 of 626 FirstFirst 123451353103503 ... LastLast
Results 21 to 30 of 6256

Thread: Reacties op piercings

Gatenkaasje Farah's Avatar
    Ik was gister op scouting en een vriendin van mij had net een nape-piercing laten zetten
    En ik heb echt nog nooit zo vaak mensen horen roepen "Ah! Waarom zou je dat laten doen?! Wel cool"
    Nouja, veel mensen daar zijn niet bezig met piercings, laat staan dat ze weten dat je het ook
    'op andere plaatsen' kan laten zetten dan in je navel/tong/oor/de 'standaard plekken'

Maar de reactie van iemand die zelf tong+navel+tragus+paar helixen heeft sloeg echt alles:
    Doos: "IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!! Gatver! Dat is echt vies!"
    Vriendin: :/
    Doos: "Ah.. nee gatver! Zo vies! Waarom zou je dat laten doen!!! (tegen mij) Jij het ook zoiets"
    Ik: "Ehm.. nou.. nee"
    Doos: *wijst naar industrial* "Iew!"

Dat snap ik dan niet.. dan heb je zelf al piercings, waarom dan zo'n ophef maken
    (En sowieso vind ik "Gatver! Dat is echt vies!" roepen nogal respectloos)
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Leeg Canvas
    ik zat een x met 2 vrinedinnen in een cafetaria en ik wilde een nieuwe piercing. 1 van die 2 vriendinnen had net dr tong laten piercen en ik wilde graag iets anders dus wij zitten daar aan dat tafeltje de mogelijkheden te bespreken ma het is nogal druk en dr komt een oud vrouwtje binnen die vraagt: mag ik even bij jullie aanschuiven? dus wij vonden dat wel goed en toen gingen we verder over het onderwerp en op een gegeven moment zegt dat vrouwtje: waarom laat je er geen 1 in je doos zetten? das tenmiste wel apart... dus wij schoten in de lach zegt ze: m'n dochter heeft er daar ook eentje. ik heb er later gewoon een wenkbrauw bij laten zetten die avond maar die opmerking was gewoon zooo grappig..

Metaalverslaafde
    LOL, hoe fout!

Ik had laatst toen ik naar Scheveningen ging wat. Ik had mijn stretchers in (die dus enorm zijn vergeleken met vorige maten) omdat ik aan het rekken was. Toen ik uit de tram stapte kwam een enge oude vent me achterna die me erover ging uithoren, HE WAS CREEPY. En hij had een tongpiercing. En hij wou met me meelopen naar de winkel waar ik moest zijn. En toen heb ik hem afgepoeierd en ben ik op de tram gestapt. Creep.

Leeg Canvas
    iehwl gezellig :O

Quote Originally Posted by Brammel
    "ik dacht dat het een gocheltruck was met spiegels enzo"
    Zo een heb ik er vandaag ook gehad

Vriendin: "Wat heb je nu eigenlijk in je oor?"
    Ik: "Uhm.. oorbellen "
    Vriendin: "Maar zit dat echt door je oor heen dan?"
    Ik: "Ja"
    Vriendin: "Oooh echt? Ik dacht dat het gezichtsbedrog was, maar je hebt er nu een ringetje doorheen"
    Ik: "Hahaha.. nee, het is geen gezichtsbedrog hoor "
    Vriendin: "Doet dat geen pijn dan?"
    Ik: "Nee hoor"

Leeg Canvas
    Hey,
    Ben wat ouder dan de gemiddelde bezoeker hier en wordt meestal aangezien voor de creep waar Saray het over had.
    Bij jongeren zijn piercings volgens mij inmiddels redelijk geaccepteerd, als je echter mijn leeftijd hebt ben je echt een buitenbeentje als je er nog steeds anders uitziet als je leeftijdsgenoten je hoort immer verstandig te zijn en een goed voorbeeld voor je kinderen.
    Mensen beginnen vaak over schoteltjes in hun lip waar ik bij zit (pas als ik erbij kom) of bescheuren zich over mensen die een ring in hun pik hebben.
    Zit erbij en denk er het mijne van.
    Was vandaag bij mijn moeder, heb gisteren een neusring gezet, ze ziet het niet meer of wil het niet meer zien.
    Herinner mij mijn eerste oorbel 1974 ,het huis was te klein en met mijn eerste zelfgezette tattoo was het huis nog kleiner.
    De mooiste reacties krijg ik van kinderen:hey mam kijk daar loopt een piraat of ze komen stiekum voelen of het echt is.
    De moeders of vaders vinden het meestal genant, ik geniet ervan dat kinderen nog zo eerlijk en onbevangen zijn.
    Mijn beste ervaring was een vader met een zeer slechtziende dochter van een jaar of 12.
    Of zij even mocht kijken.
    Met de neus erop (anders zag ze echt niets) terwijl haar vader uitleg gaf over wat ze moest zien.
    Bekeken worden met "handen en voeten" door iemand die haast niets ziet.
    Respect voor de vader dat hij zijn dochter ook een ander beeld van mensen niet onthoud.

Groeten Smeff.

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Ik denk dat een creep anders 'aanvoelt' dan een oprecht ge´nteresseerde persoon
    Le vent nous portera

Vandaag een gesprek met de decaan
    "Wat wil je later worden" :/ .. echt verschrikkelijk

Maar op een gegeven moment ging het erover dat ik niet
    durf te presenteren voor een groep, dat vind ik gewoon doodeng..
    Ik heb ook geen idee waarom

In ieder geval, mijn decaan kon het ook niet begrijpen:

"Vreemd, je hebt er geen probleem mee om jezelf te onderscheiden
    van de groep.. zie je aparte kleding, en zo'n staaf door je lip..."

staaf in m'n lip?... m'n 1.2 labret met 3mm balletje kan je toch
    moeilijk een staaf noemen *huilt*

Leeg Canvas
    De schoonvader van mijn zus zei tegen mij over mijn rookpiercing, 'waarom heb jij je oor verminkt?'

Ik zei: 'omdat ik dat erg mooi vind!' :proud:

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Toen ik nog een ringetje door mn neus had stond ik bij de ouders van mn beste maat bekend als 'meisje met de stierenring', ook leuk
    Le vent nous portera