Page 1 of 626 1231151101501 ... LastLast
Results 1 to 10 of 6256

Thread: Reacties op piercings

Gatenkaasje Farah's Avatar
    Je krijgt natuurlijk allemaal wel eens te horen "gaaf!" "leuk!" ofzoiets
    Maar ik vroeg me af of jullie ook wel eens gekke/vage/leuke/minder leuke/vertederende
    dingen hebben meegemaakt door jullie piercings?

Zo heb ik bijvoorbeeld een keer op school gehad dat ik in de kantine rustig aan m'n huiswerk zat
    Ik had net de dag ervoor mijn oorlel verder gestretched naar 8mm en er een tunnel in gedaan én ik had m'n haar kort laten knippen, zodat nu voor het eerst sinds ik begonnen was met stretchen mijn gestretchte gat zichtbaar was.
    En toen was er een vrolijke klasgenoot die opeens mijn oorlel vastgreep om het eens beter te kunnen bekijken

Verder zijn er vooral mensen in mijn omgeving die niet kunnen geloven dat m'n tunnels of plugs echt door mijn oren zitten en is er een docent die iedere keer dat ik hem tegen kom zegt dat hij als hij mij ziet sterk de neiging heeft mijn labret er uit te willen halen (gelukkig is het verder wel een aardige man en weet ik dat hij het als grapje bedoeld)
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Toen ik nog op de middelbare zat was er een brutale bruggo die dacht ons groepje (6eklassers) wel even uit te kunnen zeiken. Dit jongetje in kwestie klonk alleen als een eend, dus na 1 woord lagen wij al dubbel tot zijn ontsteltenis. Toen we weer wat stiller waren keek hij even heel moeilijk, hij was vast na aan het denken, en toen keek hij naar mij, en toen kwam er de mooiste opmerking ooit:
    'p... p...... p..... PIERCINGKONING!'
    Wij lagen dus weer dubbel Het was echt prachtig Het ironische hieraan is dat ik toen alleen nog een neuspiercing had en wat gaatjes in mn oor, en ik ben een meisje, dus 'koning' was ook wat misplaatst
    Le vent nous portera

Leeg Canvas
    Prachtig wilde net de zelfde topic openen ;p
    Wordt helemaal para van mensen zins ik mn haar kort heb.
    Mn oortjes zijn zichtbaar geworden en op school komt nu iedereen op een andere dag er achter dat mn oren gestrecht zijn (10mm).
    gaat zo:

"whoow je heb gaten in je oren?!"
    "uuuuuuuuh? ja"
    "ik kan er door heen kijken"
    "leuk he =.="

EN DAN HET MEEST IRRITANTEN

"Doet het zeer?" / "deed het pijn?" / "hoe doe je dat?"
    "gaat dat ooit dicht?"

De "leukste"
    "ik dacht dat het een gocheltruck was met spiegels enzo"
    "hahaha dat hebben die bosnegers ook"

over mn conch of neuspiercings hoor ik dan weer niks gezegt ;c

Piercing Newbie
    haha ja dat over "bosnegers" hoor ik ook vaak.. of: "Wil je ook zo'n schoteltje in je lip?". En natuurlijk een hoop "EW VIES!" en "apart" -achtige reacties

Meestal vragen mensen of ik wel goed kan eten met mijn lipringen of dat ze niet lastig zijn. Dan zeg ik dat eten prima gaat en dat ze heel snel wennen en helemaal niet in de weg zitten

Een vriend van me heeft een septum en die word vaak genoeg uitgescholden voor stier.. :/

Gelukkig krijg je ook een hele hoop complimentjes Vooral als je uitgaat in clubs waar je niet veel mensen met piercings ziet. Een hoop mensen die langslopen staren dan gestoord naar je (vooral turkse/marokkaanse gastjes in de 20...). Maar je hebt ook de leuke reacties, zoals wanneer mensen naar je toekomen om vragen te stellen of gebaren naar je maken.

Leeg Canvas
    mijn moeder werkte in een verzorgingstehuis met demente mensen, er is me echt duizend keer gevraagd (door dezelfde vrouw)
    wat heb je daar? is dat een wratje? *lippiercing labret*
    het valt me op dat oudere vaker denken dat het een wrat is ofzo ben nog een keer aangesproken bij het postkantoor door een oudere dame, die dacht ook al dat het een wratje was en ze vond het niet mooi.
    maar ik wel

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Ik werk soms met bejaarden, maar de meeste vinden het wel cool
    Le vent nous portera

Piercing Newbie
    Over "bejaarden" gesproken. Ik had 2 zwarte balletjes in mijn snakebites, en ik zat buiten de albert heijn een sapje te drinken, toen er een oudere mevrouw naar me toe kwam. Ze vroeg "Zijn dat nou piercings die jij hebt?" "Apart zeg, in het zwart. Meestal zijn ze zilver maar dat vind ik niet mooi. Die van jou zijn wel mooi zeg, staat leuk bij je haar."

Lief hè ?

Aww.. dat is inderdaad wel super leuk om te horen Zankai

Donderdg op het beruchte "gezellige" kerstdiner:
    (Ik stond in de keuken af te wassen met een vriendin)
    "*geroezemoes aan tafel* *onverstaanbaar iets* Suzan"
    Dus ik loop er naar toe, zo van "Wat praten jullie over mij terwijl ik in de keuken sta?"

"Ja.. dat intelligentie omgekeerd evenredig is met de grootte van oorbellen.. en toen
    moesten we aan jou denken whahahahahahahaha"

Echt wat? Dat zeggen dan mensen die gemiddeld 6'jes halen en die de hele avond hebben
    gepraat over welke bitch grote tietuh heeft, wie ze wel of niet willen 'palen' en die van plan waren om
    een fles goedkope drank naar het kerstontbijt van school te nemen omdat dat 'stoer is', die de afkorting ABN niet kennen
    en die praten in afkortingen en smileys :/ ('omg' 'lol' 'XD'.. en dat dan echt uitspreken als [omg], [lol] en [ixdee])

Leeg Canvas
    hahahaha klinkt gezellig Farah ;p

Ik was vrijdag in pak naar school gegaan voor de lol
    had express witte kicks aangedaan ;p stond wel grappig maar iedereen vond pak wel leuk maar mn "oorbellen", witte schoenen en piercings erbij was toch wel apart en zou niet staan ;x.

Toen in de bus weer naar huis en in pak komt er een jochie denk zn 5/6 jaar naast me zitten.
    Blij met zn auto'tje en stickervelletje.
    Gaat hij toch nog tegen mn aan babbelen dus ik zet mn ipod uit en ga gesprekje maar aan met die dwerg ;p na een tijdje

"wat is dat in je mond"
    "kawgom?"
    "nee die grote knikker"

moest wel lachen

Awww.. kinderen kunnen zo schattig zijn

Op scouting (is leuk trouwens hoor.. niet zo saai als men denkt :
    We moesten nog wat dingen doorspreken over een weekend en zaten dus rond de tafel,
    ik had net die dag m'n tunnel besteld, maar kon dus niet anders dan nog even met een 8mm taper
    rond te lopen in m'n oor

Het was even stil.. en opeens:
    Jongen naast mij: "WAT IS DAT IN JE OOR?!"
    Jongen iets verder weg: "Dat is net zoiets een buttplug joh! Daar neem je ook steeds een grotere van!"
    Ik:

En inderdaad wat Brammel eerder al zei over
    "hahaha dat hebben die bosnegers ook"
    Dat heb ik ook wel eens gehad met mijn moeder, toen zij Groeten uit de Rimboe aan het kijken was
    Daar was zo'n vrouw met uitgerekte oorlellen die zowat op haar schouders hingen
    Mijn moeder: "Dat wil je ook zeker? Van die lekker uitgerekte lellen!"
    *zucht*

Ohja.. en er is tijdens het kerstdiner geprobeerd om een soepstengel door mijn tunnel te douwen :/
    Hebben meer mensen last van mensen die zomaar denken dat ze je piercings aan mogen rakenof er dingen doorheen mogen proppen? (in het geval van tunnels)