Page 625 of 626 FirstFirst ... 125525575615623624625626 LastLast
Results 6,241 to 6,250 of 6256

Thread: Reacties op piercings

The Librarian Trutle's Avatar

Re: Reacties op piercings

Ja, dat blijft de beste
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Haha. Nou hij kan het wel waarderen, alleen van sommige dingen snapte hij niet waarom mensen dat lieten zetten en verder dat het niks voor hem was. Maar dat mag. Ik ben dan weer geen liefhebber van zalmroze truien. En ook ik vind lang niet alle tattoos mooi.

Verder snapten ze wel dat ik mijn tattoos bedekte. Ik heb ze tenslotte voor mezelf en ik hoef ook niet iedereen ermee te confronteren. Heb ze ook gezegd dat ik vandaag weer ging om het af te laten maken.

Grote kans dat ik vanaf nu regelmatig mijn mauw moet oprollen
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Ik heb altijd als vrienden van mij andere vrienden van hun tegenkomen of meenemen naar evenementen waar ik ben dat het dan uiteindelijk op piercings uit komt. En dan zeggen mijn vrienden altijd: "Over piercings gesproken... Heb je zijn tong gezien!?" Doelend op mijn tong.. En dan moet ik altijd mijn tong uit steken en de 9 piercings showen.
    Laatst op Elfia moest dat weer en dan al snel kwam er een vreemde aangelopen die ergens verderop zat helemaal verbaast en vroeg of ze het nog is mocht zien. Dus ik weer mijn tong uit steken... Was ze helemaal verbaasd en vond ze het geweldig. Vroeg ook nog of ze een foto van mijn tong mocht maken.
    Dus nu zwerft er ergens een foto rond van mijn tong XD Ach zijn ergere dingen haha.
    "Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purposeand imaginative vision againt the play-it-savers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary."

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Gisteren weer iemand die dacht dat ik Smeagol op mijn been heb staan. Ik begin serieus te overwegen om Smeagol op mijn andere been te laten zetten (en hem en Dobby dan een naambordje te geven)
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Gatenkaasje Irene's Avatar

Haha zou wel een leuk idee zijn Dull (hoewel ik jouw tattoo echt niet op Smeagol vind lijken)

The Librarian Trutle's Avatar

Ik vind Dobby ook echt niet op Smeagol lijken Maar ik vind het wel een heel tof idee
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Een week geleden was ik i.v.m. mijn opleiding een week lang in Dublin, en op de laatste dag heb ik een helix laten zetten in een shop in de stad. Mijn ouders hadden geen idee dat ik het ging doen, dus ik heb mijn vader een foto gestuurd, en bedacht me toen dat m’n moeder waarschijnlijk een rolberoerte zou begaan als ze het opeens zou zien :p
    Dus ik bel haar op, en op het moment dat ik zeg “Ik heb pap net een foto gestuurd, niet schrikken, ik heb hier een week lang over nagedacht en heel veel over de shop opgezocht” hoor ik mijn vader op de achtergrond roepen: YVON! ZE HEEFT WEER EEN PIERCING!

____________ updated ____________

Oh en natuurlijk de moeder van mijn ex die na twee jaar opeens verbaasd vroeg wanneer ik die neuspiercing had laten zetten. Toen ik haar zei dat ik hem letterlijk vanaf mijn achttiende had, geloofde ze in eerste instantie niet dat hij al die keren dat ze me gezien had al op m’n gezicht zat. En vrij prominent. :’)

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Een rolberoerte voor een helix? Dat is wel een beetje overdreven
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Leeg Canvas

Laten we zeggen dat mijn moeder nogal... conservatief is als het aankomt op zichtbare piercings/tattoos. Niet per se vanwege mij, maar omdat ze direct vindt dat ik geen baan meer kan krijgen als ik bodymods heb. :’)
    Dus ik weet dat ze schrikt als ik het niet eerst zeg en er alleen opeens een foto binnenkomt :p

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

Een tijdje terug praatten mijn coach en ik over piercings en zij was benieuwd hoe dat met mijn oren zat. Dat had ze zich al vaker afgevraagd bij mensen met stretches.
    Dus ik een plugje eruitgehaald en het gat laten zien en verteld hoe dat ik zijn werk gaat (met veel geduld en tijd elke keer een maatje groter). Het leek haar nogal pijnlijk.
    Ze stond er in elk geval wel open voor en vond het geloof ik ook wel interessant
    Een latere keer heb ik haar mijn septumpiercing met 2 clickringetjes erin laten zien, en tot mijn verrassing vond ze het niet eens heel erg opvallend, en ook wel bij mij passen, ook gezien mijn oren (inmiddels kent ze me wel redelijk goed).
    Dat maakte me wel een beetje blij en misschien zou ik het toch 's wat vaker moeten durven het zichtbaar te dragen, maar blijf toch altijd bang bekenden tegen te komen en vooral ook wat anderen ervan zouden denken (as always )
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?