Page 49 of 49 FirstFirst ... 39474849
Results 481 to 483 of 483

Thread: Stretch-tips voor happy oorlellen!

Slightly Modified Tinkerbell88's Avatar

Re: Stretch-tips voor happy oorlellen!

Volgens mij is dat @rachellz niet zo'n heel goed idee.
    Het beste wat je kan doen is LITHA (leave it the hell alone), lekker met rust laten dus en je lichaam het zelf laten genezen.

Mocht het na 2 a 4 weken nog niet lukken?
    Ik heb de laatste 2 keren (van 4,5 naar 5 en van 5 naar 5,5mm)
    3 maanden gewacht.
    Die keer tussen 4,5 naar 5 was het eigenlijk onbewust. Ik was met mijn hoofd met hele andere dingen bezig, dan met stretchen. Totdat ik na 3 maanden ineens dacht: "heey, hoe zit dat eigenlijk met mijn stretches?". Het stretchen ging toen wel heel erg goed. De crescent (een pin lukte niet, dus gebruikte ik dit tooltje) vloog er doorheen!
    Toen het van 5 naar 5,5mm niet de eerste keer lukte, heb ik er bewust voor gekozen om 3 maanden te wachten, door mijn ervaring van de vorige keer met 3 maanden wachten.
    Na 3 maanden ging het niet ZO soepel, maar hij ging wel!
    Eerst de navel..., toen de tragus, toen de helix, intussen linkeroortje en rechteroortje aan het stretchen en misschien binnenkort een tattoo.....

M.b.t. die 3 maand wachten, ik lees nu een tijdje mee op een grote stretch groep op facebook (The ear stretching network) en die adviseren om altijd met elke tussenstap 3 maanden te wachten. Het wordt daar "natuurlijk stretchen" genoemd. Zou te maken hebben met het collageen in je huid wat 3 mnd nodig heeft om te herstellen na een stretch, en ze geven inderdaad aan dat na die periode een volgende stretch er moeiteloos in zou moeten glijden. Daar wordt echt bij die methode gezworen! Is daar hier op het forum meer over bekend, of mensen die er ervaringen mee hebben over de lange termijn?

Leeg Canvas

Hi nelly, ik zit ook sinds kort op die pagina en het klinkt mij goed in de oren.. om de stretch meer tijd te geven om te helen. Ik heb netjes termijn van 4 weken aangehouden maar denk dat dat achteraf toch te snel was. 1 oor zwelt nu steeds op, zonder bloed of vocht of scheuren.. toch ge´rriteerd. Ben drie maten terug gegaan en ga naar 3 maanden interval. Het is ook goed om mooie naakte oren te hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk