Page 3 of 49 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 483

Thread: Stretch-tips voor happy oorlellen!

Piercing Newbie
    Quote Originally Posted by Setitstraight
    oke, ik heb een vraagje.
    ...
    Aja, ik zou het miss laten doen door een piercer.. maar die doen geen plaatselijke verdovingen om te stretchen zeker? hehe ;p
    Je hebt door te forceren, je oor al een beetje verprutst, dus ik zou zeker naar een goede piercer gaan voor de volgende stretch om er zeker van te zijn dat het niet verergert.

Je zegt dat je een scheurtje hebt: een ongenezen/slecht genezen scheurtje zal altijd problemen geven bij volgende stretches. Geef het de tijd om goed te genezen. Ik denk dat 1 maand wat te kort is, laat het 2 maanden zijn. Achteraf zal je alleen maar blij zijn, als je iets meer geduld hebt gehad.

Wat is je einddoel?

Guest
    OK ik denk dat ik een probleem heb Ik heb mijn oren na een half jaar van 6mm naar 8mm laten oprekken, en bij 1 oor is het nu goed fout gegaan... mijn hele oorlel is nu dik en doet pijn, ik heb alweer mn oude 6mm erin gedaan en ben begonnen met salt soaks maar ik ben er niet gerust op... mn oor wordt maar niet rustiger of omet ik gewoon nog geduld hebben >?

Metaalverslaafde
    Heb je scheurtjes? Deed het rekken pijn?

Administrator Administrator Danielle's Avatar
    Jemig, na een half jaar op 6 mm en dan nog zo'n pijn? :o

Je hebt de oude maat er al weer terug in zitten, dat is prima. Geef je oor even de tijd, meestal settled dit wel binnen een dag of twee/drie. Jammer, ik kan je alleen maar adviseren om nu weer minstens twee maanden te wachten (aangezien je na een half jaar wachten toch problemen hebt gekregen) en je oor goed te verzorgen. Volg de tips op die ik in de eerste post heb gezet (relaxen, masseren met olie etc) en ik mag toch aannemen dat het een volgende keer wel goed gaat...
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Guest
    Ja gek he, ik ben er ook wel een beetje van ondersteboven... De voorkant van het gaatje ziet er goed uit maar de achterkant is gewoon belachelijk :S En idd ik had nou niet echt het idee dat ik te snel ging... ik denk dat ik gewoon pecht had... maar het enige waar ik nu echt mee zit is dat mijn hele oor zo dik blijft...

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Anders ga je ergens een 7mm zoeken, zodat je de volgende keer een iets kleiner stapje kan nemen? Schijnen moeilijk te vinden te zijn (ik zit op 2, dus geen idee), maar moet lukken
    Le vent nous portera

Guest
    Nou ik denk dat ik beter die 6 erin kan laten... mijn oor is nu al niet zo blij met me dus ik ga het nu ook niet pushen ik moet gewoon ff geduld hebben maar die zwelling gaat maar niet weg en daar zit ik nogal mee !

oke, zo een probleem heb ik dus niet ;p mijn oor stond helemaal niet dik, maarja een scheurtje is er dus wel. Maar na wat ik hier allemaal heb vernomen.. het beste is dus mijn mama naar de winkel sturen, jojoba olie laten kopen.. elke dag inmasseren en gewoon twee maandjes laten rusten?
    Pijn heb ik nu eigenlijk nie meer, dus daar bennek al blij mee :p

Metaalverslaafde
    Heb je niet een Blow out ceska?

Zwelling, scheurtjes, blow outs, volgens mij heb ik geluk gehad :o

Linker oor; Van niets (niet eens een gaatje) naar 3mm, weekje gewacht, naar 6mm,
    maandje of 2 gewacht, had nog niet echt een idee hoe groot ik ze wilde.
    Toen naar 8mm en tegelijk rechts naar 3mm (ook daar zat geen gaatje),
    weer een weekje overheen laten gaat, rechts naar 6mm. En tot slot nog 1 maandje gewacht
    en allebei naar 10mm

Ik had toen overigens nog nooit van van blow outs of een maand per maat gehoord,
    m'n toenmalige vriendin had ze en ik vond het mooi,
    maar stiekem had ik geen idee waar ik mee bezig was
    - And we were one flesh, one breath, one life... one blood -