Page 3 of 166 FirstFirst 123451353103 ... LastLast
Results 21 to 30 of 1659

Thread: Piercings en Ouders

Leeg Canvas
    Hey,

Heb hier al een stuk gepost over het ouder zijn en mijn zoons en hun piercings.
    Heb echter ook nog ouders waarvan helaas alleen mijn moeder nog leeft.
    Weet nog goed hoe mijn vader reageerde toen ik32 jaar (weet het de meesten van jullie zullen wel niet zo oud zijn ) geleden reageerde toen ik een oorbel liet zetten.
    Het huis was echt te klein.
    Mijn eerste tattoo (zelf gemaakt met een naald en oostindische inkt ) heb ik eruit moeten halen .
    Deed veel meer pijn dan het zetten en liet een lelijk litteken achter.
    Was het begin en was toen verbaasd over de reactie van mijn oma.
    Zij vond de oorbel helemaal niet raar ,enkel dat ik er maar een had laten zetten was vreemd voor haar.
    Momenteel zit ik zo vol met piercings en tattoo's dat een nieuwe helemaal niet meer opvalt.
    Heb minimaal om de twee weken wel ergens wat nieuws.
    Heb inmiddels twee leerlingen die ook ergens op moeten oefenen en mij daarvoor gebruiken.
    Piercings doe ik nog zelf , tattoo's die op mij worden gezet zijn inmiddels vaak oefenprojecten.
    Als mijn moeder mij schoon aan de haak zou zien zou ze waarschijnlijk een rolberoerte krijgen.
    Houd er rekening mee en kleed me zo dat het niet al te veel opvalt wat er op me staat en in me zit.
    Heeft een maand geduurt voordat ze zagen dat ik een labret had.
    Menen nog steeds dat ik maar een tongpiercing heb en hebben afgelopen week nog niet eens gezien dat ik twee ringen meer in mijn oor heb.
    Ben je ver genoeg valt het volgens mij niet meer op wat je doet.
    Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze denken, laat hem maar ,het baat toch niet als we er wat van zeggen.
    Ben in het gehucht waar ik woon nog steeds iedereen een stapje voor.
    Kan ook niet anders,hoe kan ik iemand helpen die wat wil zonder er zelf door ervaring wat vanaf te weten.

Groeten Smeff.

Guest
    Ik was zestien toen ik mijn schuine lippiercing liet zetten en belde mijn vader op om het mede te delen. (Mijn moeder is al bijna 2 jaar dood dus aan haar kon ik het niet vragen.) Mijn vader zei... "Dionne, je dóet maar wat je niet laten kunt..." Een beetje op een boze manier om het te laten merken dat het absoluut niet mocht. Nou ja, met die woorden ging ik de shop in... En tadaa.. Heb er inmiddels 3 en ik laat het mijn vader ook altijd weten. Hij vindt het afschuwelijk, hij vindt het asociaal, en hij vindt het verschrikkelijk dat ik er zo bij 'moet' lopen. Zo noemt hij het.
    In het dorp waar ik woon, (stelletje boeren), kijken me ook raar aan want ik ben zo wat de enige met een piercing in het gezicht. Halloooo.
    Ik vind 'm geweldig. En daar gaat 't om.

Metaalverslaafde Sanne's Avatar
    Zo tering.. Zit net aan het avond eten, m'n moeder ziet mijn vers opgerekte oor (4 mm) en wilt er effe lekker aanzitten. Dus ik zeg dat ze eraf moet blijven, haar reactie: Hoezo? Doet het zeer? Ik hoop dat het nog heeeeeeeeeeeeeeeel erg pijn gaat doen en zoveel pijn dat je er mee gaat stoppen. Ze vind het zooooooooo lelijk en dat ik er voor altijd mee opgescheept zit. Mijn reactie over dat het gewoon weer dichtgroeit zegt ze: Ja, en dat geloof jij?! Van wie heb je dat dan?! Broertjes er ook nog een schepje boven op dat ik van die schotels erin ga doen en dat ik mijn lip uit ga rekken als die zulu's. Mijn broertje dat ik 'gothic' en 'emo' ben en of ik nou ook in mijn polsen ga snijden. Als klap op de vuurpijl vroeg mijn vader op wie ik wil lijken, bij wie ik dat gezien heb.. Toen ik zei dat ik op niemand wou lijken wimpelden ze dat ook af.. Wel tegen mijn broertje gezegd dat 'ie zo'n lelijke rotkop had en dat ik niet op hem wou lijken dat ik er daarom maar zoveel mogelijk aan doe om mezelf te veranderen (niet gemeend natuurlijk, maar zij doen ook flauw). En nog meer bla bla bla..

Ik moest er wel een beetje om lachen en wist niet zo goed wat ik moest zeggen maar ze waren wel vervelend. Ben maar naar boven gelopen..

Ben benieuwd hoe mijn moeder zou reageren als ze zou weten dat ik ook nog een verticale clithood piercing heb.. Hou die maar lekker voor mezelf.

Guest
    Oei Sanne ik hérken het zoo! Echt..
    Mijn oma is precies hetzelfde. En dan roept ze tegen iedereen dat het zo ordinair is etc etc. Ik heb haar wel verteld van mijn tepelpiercing.. Maar dat vond ze vreselijk.. hahaha. Mijn broer van 19 (hij zou beter moeten weten) noemt me ook gothic.. Terwijl ik verre van dat ben. Hokjees... hmzz..

Metaalverslaafde Sanne's Avatar
    Quote Originally Posted by Desyrel
    Oei Sanne ik hérken het zoo! Echt..
    Mijn oma is precies hetzelfde. En dan roept ze tegen iedereen dat het zo ordinair is etc etc. Ik heb haar wel verteld van mijn tepelpiercing.. Maar dat vond ze vreselijk.. hahaha. Mijn broer van 19 (hij zou beter moeten weten) noemt me ook gothic.. Terwijl ik verre van dat ben. Hokjees... hmzz..
    Inderdaad hokjes ja.

[offtopic]

Zo ging het ook even over de muziek die mijn broertje maakt. Zijn naar een optreden van hem gemaakt en ik had tegen m'n vriend gezegd dat de muziek wel leuk was, toen had mijn vriend gereageerd met: "Ja, als zij (zangeres) dr bek nou ff houd" gewoon als grapje. Toen zei m'n moeder gelijk van: "Ja, maar jullie houden toch niet van die muziek". Terwijl er best leuke muziek was en dat nummer er toevallig eentje van Anouk was. Later zei ik nog dat ik het wel leuk vond maar wel erg druk en toen reageerde m'n moeder weer met: "Ja, maar op die 'feesten van jou' is het ook druk".

Oohh ouders zucht! Ben net één dag thuis en het gezeik begint al weer..

[/offtopic]

Gatenkaasje
    Hmm.. dat lijkt me echt vreselijk, daarom ga ik ook maar niet rekken...
    Ik kwam er laatst achter dat ik met een beetje olie zo 1,6mm door mijn oortjes kon duwen, dus dat is mooi, ik wil mijn 2e gaatjes wel een tunneltje in denk ik, van 3 mm, dat het nog weer dichtgroeit...

Ik durf niet vele mensen uit mijn directe omgeving van mijn piercings vertellen, die vinden me allemaal een hoer! 'Dat doe je toch niet' Bla bla bla...

Maar die kutopmerkingen van je ouders zijn echt vervelend, maar als jij het mooi vind moet je het doen toch En indd, het kan een tijdje duren maar 4 mm groeit zeker weer dicht!
    ?

Guest
    Ja ook dat Suus.. Dat mensen je gaan bestempelen met [hoer]. Tis toch voor jezelf bedoeld of niet? damn sommige mensen.. :/

Leeg Canvas
    mijn moeder stelde mijn eerste piercing zelfs voor. ik was 14 en ze wist dat ik er een beetje mee bezig was met kijken wat er allemaal mogelijk was enzo. dus op gegeven moment trekt ze me mee de shop in toen we in de stad waren om te vragen of ik er 1 mocht laten zetten als zij toestemming gaf. dat was dus zo. zijn toen naar huis gegaan om wat extra geld op te halen en diezelfde avond werd mijn navelpiercing gezet. sinds dien kom ik er bijna jaarlijk terug :p

Leeg Canvas
    hm ik mag alleen piercings in mn oren...
    op mn 18e pas andere shit...
    ik denk niet dat ik ze nog kan over halen voor die tijd
    nouja ik mag in ieder geval zoveel ik wil in mn oren denk ik

Piercing Newbie
    Tja, niet bepaald een aardige reactie van Sanne's ouders. Ik snap het niet helemaal, geloof ik. Ze vindt het erg dat je voor de rest van je leven 'verminkt' bent. Nou dan moet ze d'r vooral met d'r vieze vingers aankomen, en dan wordt die vrees misschien nog bewaarheid als ze een goede infectie veroorzaakt.

Het heeft in mijn ogen te maken met gebrek aan respect voor haar. Ik kan me voorstellen dat je als een ouder probeert je kind te behoeden voor onbedachte, domme keuzes. Het komt kleinerend over. Zijn er soms pesterijen over en weer?