Page 166 of 166 FirstFirst ... 66116156164165166
Results 1,651 to 1,659 of 1659

Thread: Piercings en Ouders

Leeg Canvas KimmehMcKenzie's Avatar

Re: Piercings en Ouders

Mijn oma (R.I.P.) ging mee toen ik mijn allereerste piercing liet zetten (een lip piercing). Mijn moeder verklaarde me in eerste instantie voor gek, maar later liet zij dus ook 2 piercings (dermals) zetten, maar helaas moest ze die na nog geen jaar eruit laten halen omdat ze begonnen uit te groeien. Mijn moeder vond het doodeng toen ze hoorde dat ik een tongpiercing had laten zetten.

Leeg Canvas turtleswtf's Avatar

Mijn ouders vinden dat ik zo mijn lichaam verpest Maar het 'mag' in principe wel, ookal vinden ze dat je dom bent als je jezelf 'verminkt' door je te laten piercen
    Liefs, Mies.

'The mind is everything, what you think, you become'

Leeg Canvas

Mijn ouders hebben er geen problemen mee, integendeel zelfs. Zeker ook omdat mijn moeder ook piercings heeft. Ze heeft al zolang als ik weet een neusknopje en heeft ook gedurende de tijd 18 oorgaatjes laten zetten.

Ik kreeg toen ik twaalf werd ook een neusknopje van haar

Ze was overigens wel een beetje huiverig voor oorstretchen. Toen ik daar op mijn 15e mee begon was dat nog niet zo ingeburgerd. Maar intussen is ze ook om en heeft ze ook flinke tunnels.

Leeg Canvas NataschaCat's Avatar

Het is verminking, ik ben zot geworden, moeder vraagt zich af wat me bezielt en denkt dat ik binnenkort helemaal vol piercings en tattoo's ga staan..
    Hou mn septum nu ingeklapt zodat ze er niet constant mee geconfronteerd wordt en ze haar mond houdt en me niet vies bekijkt. Mijn pa trekt het zich gelukkig niet aan. Hij vindt het niet mooi, maar vindt wel dat het mijn eigen lichaam is en dat ik ermee doe wat ik wil. Thanks paps voor het beetje steun da ik toch nog krijg, ondanks dat het je ding niet is.

Leeg Canvas Pinnie's Avatar

Mijn moeder is vooral niet wild van mijn septum, maar maakt er geen nare opmerkingen over oid.
    Al mijn tattoos heeft ze wel geaccepteerd en volgens mij weet ze ook wel dat ik verslaafd ben hihi.
    Lig wakker in mijn bed
    Mijn hoofd vol met gedachten
    De tijd tikt langzaam door
    Slapeloze nachten

Mijn vader is niet heel erg fan van piercings, al vindt hij het wel leuk dat ik anders ben en me nergens van aantrek. Bij bijna elke piercing die ik liet zetten vond hij het in het begin niet goed, maar zeuren kan je een heel eind op weg helpen.

Leeg Canvas

M'n ouders hadden er vroeger niets mee. Als ik het huis uit was moest ik het zelf weten. Nu een aantal jaren verder vinden m'n ouders het wel prima. Ik ben volwassen en het is mijn lichaam.

Mijn ouders hadden en hebben niets met tatoo's, piercings en stretches. Maar ze zijn geinteresserd in hoe je tot zo'n bsluit komt, en lijken er geleidelijk aan te wennen!

Leeg Canvas NataschaCat's Avatar

Het wennen komt hier ook wel precies, toch met septumclickers en steentjes erin. Dat ziet er wat lieflijker uit h