Page 1 of 43 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 424

Thread: Zelf zetten?

ForumSnor Administrator Job's Avatar
    Ik vraag me al een tijdje af of er veel mensen zijn die zelf hun piercings zetten.

Op mijn website heb ik een aantal keren foto's gehad van mensen die zelf met naalden aan het rommelen waren en piercingfoto's van mensen die erbij schrijven: "zelf gezet"

Heb jij weleens zelf een piercing gezet?
    Your imagination is your preview of life's coming attractions.

Piercings kopen?

Piercing Newbie
    Ik doe niet aan zelfpiercing. Het enige wat ik bij mezelf doe is mijn oren stretchen. Ik vind zelfpiercing onverstandig en gevaarlijk. Ik ken een meisje dat meerdere piercings in haar gezicht zelf heeft gepierced. Ze heeft bij het piercen van haar wenkbrauw misgeprikt en kreeg vervolgens een rivier aan bloed over haar gezicht heen. Laat het lekker over aan de pro's. Kost meer geld, maar dan heb je ook wat.

ForumSnor Administrator Job's Avatar
    Laat het lekker over aan de pro's. Kost meer geld, maar dan heb je ook wat.
    mijn idee...

welkom trouwens op het forum!
    Your imagination is your preview of life's coming attractions.

Piercings kopen?

Piercing Newbie
    Zelf zetten zie ik mezelf niet doen...
    Behalve misschien als ik de juiste materialen heb en alles goed afegtekend heb en berekent en alles...Maar toch denk ik dat ik voor de pro's zal kiezen .

Ik wilde eerst wel zelf mijn oorgaatjes oprekken tot 3 mm...Maar dat heb ik maar niet gedaan omdat ik bang was dat mijn 2e gaatje misschien zou wegvallen en het teveel zou opvallen...

Speldenkussen
    ik heb mezelf verschillende malen gepierced: navel, oren gestretcht, scrotal ladder. Altijd goed gegaan, nooit last van gehad. Gewoon netjes alles ontsmet in de autoclaaf, steriele naalden en heel de shizzle, juiste maat sieraad, netje afgetekend. Niets mis mee dus. Sowieso blijft piercen altijd soort van risico. Alleen is 1 van de ringetjes uit de scrotal ladder eruit gegroeid, dus die moet ik ff opnieuw doen. maarja, scrotal piercings staan bekend om het uitgroei-gevaar. Ohja:
    WEES VERSTANDIG EN GA NAAR EEN PROF PIERCER ( anders krijg ik zometeen op m'n kop dat ik mensen aanzet tot zelf piercen)
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Metaalverslaafde
    Quote Originally Posted by Björn
    ik heb mezelf verschillende malen gepierced: navel, oren gestretcht, scrotal ladder. Altijd goed gegaan, nooit last van gehad. Gewoon netjes alles ontsmet in de autoclaaf, steriele naalden en heel de shizzle, juiste maat sieraad, netje afgetekend. Niets mis mee dus. Sowieso blijft piercen altijd soort van risico. Alleen is 1 van de ringetjes uit de scrotal ladder eruit gegroeid, dus die moet ik ff opnieuw doen. maarja, scrotal piercings staan bekend om het uitgroei-gevaar. Ohja:
    WEES VERSTANDIG EN GA NAAR EEN PROF PIERCER ( anders krijg ik zometeen op m'n kop dat ik mensen aanzet tot zelf piercen)
    Klinkt tof! Goed dat je nergens last van hebt gehad!
    Helaas heeft niet iedereen de beschikking over een autoclaaf.
    Ik zie echt te veel filmpjes op youtube van idioten die zichzelf met veiligheidsspelden piercen >.>

Ik ga mee in het "wees verstandig en ga naar een professionele piercer" verhaal.

Speldenkussen
    ik beschik zelf niet over een autoclaaf, maar gelukkig heb ik veel vriendjes en vriendinnetjes die zelf tattoos of piercings zetten (in een prof shop that is). En nu zul je zeggen: dan ga je toch ook naar hun toe voor je piercings..? Doe ik ook, maar soms kriebelt het, en wil ik het zelf doen (wat ook wel een kick geeft)
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Metaalverslaafde
    Haha, dat kan ik me voorstellen, maar dan heb je toch wel de juiste materialen, of niet?

Leeg Canvas
    Sowieso, zelfs al ben je zelf piercer dan lijkt het me nog beter om het door een collega te laten doen. Die kan van een afstandje toch even beter zien hoe en wat, zeker bij bepaalde plekken op je lichaam waar je zelf niet goed bij kan.

Gatenkaasje
    En de schrikreactie? Lijkt me niet oke om mezelf te piercen...
    ?